- Udvikler: n-Space
- Udgivet: 2012
- Type: RPG
- Gennemført: 2014
- Platform: 3DS
Heroes of Ruin er et action RPG, lidt i stil med gode gamle Diablo. Det er ikke et spil der gør noget specielt dårligt men ej heller noget specielt godt så derfor har det ikke efterladt noget nævneværdigt minde hos mig. Husker den som værende OK og det var det.